Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Břeclav (okres) - Turistické cíle (7)

Rozcestí Lednice - náměstí
Rozcestí
Šipky rozcestníku umístěného na okraji Zámeckého náměstí v Lednici ukazují směry několika turisticky značených tras, které se zde na náměstí setkávají. Jedná se o zelenou, červenou a žlutou trasu. Na Zámeckém náměstí začíná trasa zelená, jež odtud míří přes zámecký park k 3 kilometry vzdálené naučné stezce Lužní les, kterou pak po celé délce kopíruje až do Břeclavi. Další…
Půjčovna kol Českých drah - Břeclav
Půjčovna kol
Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dě…
Turistické rozcestí Svatý kopeček u Mikulova
Rozcestí
Nachází se na vrcholu vápencového kopce, který se jako dominanta vypíná nad památným městem Mikulovem v Pavlovských vrších. Kousek od něho zde stojí zajímavá barokní stravba poutního kostela sv. Šebestiána s výraznou vedle stojící zvonicí. Z vrcholu kopce se otevírá jedinečný pohled na Mikulov s dominantou zámku a na druhou stranu pak široké panoráma na rakouskou stranu území. Rozcestím prochází modře…
Turistické rozcestí Nové Mlýny
Rozcestí
Turistické rozcestí se nachází při západním okraji obce poblíž křižovatky, z níž do obce odbočuje místní komunikace. Prochází tudy červeně značená turistická cesta. Dále zde pak začíná zelená značka. Červená vede jedním směrem podél východního břehu Novomlýnské nádrže kolem kempu Mars a pokračuje do obce Šakvice a dále až k železniční stanici, která se nachází na okraji průmyslového areálu v polích. Opačným směrem projde ko…
Turistické rozcestí Apollo
Rozcestí
Rekreační areál Apollo se nachází na okraji Mlýnského rybníka nad nímž se zvedá dominanta zámečku Apollo. V dřívějších dobách byl hlavním centrem zdejší letní rekreace, neboť místní rybník poskytoval ideální podmínky ke koupání. Jelikož od té doby nároky na kvalitu vody a služby stouply, uchoval se do dnešních dnů pouze kemp a několik sezonních objektů drobného občerstvení (v kempu, před parkoviště…
Turistické rozcestí U boudy
Rozcestí
Nachází se v Boleradických vrších v lesním komplexu Kuntínov. Pomístní název a název rozcestníku je odvozen od "boudy", která zde již desítky let stojí. Jde o bývalou loveckou chatu. Dnes je ve vlastnictví ochránců přírody. Verandy, která je volně přístupná,  lze využít jako nouzový přístřešek před nepohodou. Nachází se asi 50 m od rozcestí. Les okolo chaty je dnes vyhlášen za přírodn…
Turistické rozcestí U kapličky
Rozcestí
Turistické rozcestí se nachází v místní části obce Zaječí U Kapličky u objektu zdejší restaurace Retro Gril. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta, která je součástí tzv. Zaječského vycházkového okruhu. Trasa vede jedním směrem do obce Zaječí k informačnímu centru a dále do středu obce k autobusové zastávce. Opačným směrem pak kolem vinohradů vystoupá k rozhledně Maják na Přítlucké hoře, klesne do obce Přítluky a ko…