Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Vyhlídka na hrad Loket ze Šibeničního vrchu

Turistické cíle Výletní místa a parky Vyhlídka

Kaple sv. Anny a muzeum Včerejší svět
Kaple sv. Anny a muzeum Včerejší svět  • Foto: P.v.P.

Pokud Vám při návštěvě hradu Loket zbyde čas a dostatek sil na zdolání nemalého stoupání, zajděte si na vyhlídku na Šibeničním vrchu, odkud se Vám naskytne netradiční pohled na hrad i podhradí.

Z hradu sestoupejte až na náměstí T. G. Masaryka a pokračujte dolů jeho zužující se částí kolem Černé věže až k parkovišti u kaple sv. Anny. Zde pokračujte dále kolem muzea „Včerejší svět“ dolů Roosveltovou ulicí a podloubím hotelu Stein Elbogen. Kousek za hotelem přejděte ulici k pozůstatkům zaniklého kostela sv. Jana Křtitele. Informační tabule u zbytků zdi Vám budiž vodítkem. Odtud pokračujte pěšinou lemovanou dřevěným zábradlím až k dřevěnému „schodišti“. Pohodová část cesty zde končí a začíná výšlap do kopce. Za schody pokračujte lesní pěšinou stále vzhůru až na rozcestí. Zde odbočte vlevo a nechte se vést až ke skalnatým výběžkům. Odměnou za námahu Vám bude neotřelý pohled na hrad.

Virtuálně můžete vyhlídku navštívit zde.

Hotel Stein Elbogen
Hotel Stein Elbogen  •  Foto: P.v.P.