Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Semily (okres) - Turistické cíle (4)

Turistické rozcestí Lomnice nad Popelkou, U obory
Rozcestí
Turistické rozcestí leží na místní silnici z Lomnice nad Popelkou na Chlum a Tábor. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená SV směrem - Lomnice nad Popelkou, Libštát, Mříčná, Jilemnice, Benecko červená J směrem - Tábor, Kyje, Železnice, Valdice, Jičín žlutá SZ směrem - Košov, prameny Cidliny, Allainova věž, Kyje
Rozcestí Dolní Rokytnice
Rozcestí
V údolí řeky Jizery na křižovatce silnice č. 14 a odbočky do horského městečka Rokytnice nad Jizerou stojí u benzínové pumpy turistický rozcestník označující směry žlutě značené trasy, která tudy prochází. Tato trasa má svůj počátek na protějším břehu řeky u rozcestí Zadní Blansko. Přes rozcestí v Dolní Rokytnici směřuje žlutá trasa z údolí do kopců na Studenov, Rýžoviště a…
Rozcestí Čermákovy Rovně
Rozcestí
U křižovatky silnic na Vysoké, Příchovice a Paseky nad Jizerou stojí turistický rozcestník s označením Čermákovy Rovně, který zde upřesňuje směr procházející žluté turistické trasy a cyklotras č. 4170 a 3018. Žlutá trasa přichází na Čermákovy Rovně od údolí řeky Jizery z Jablonce nad Jizerou a směřuje dál na Příchovice k horské chatě Hvězda.
Rozcestí Bítouchov
Rozcestí
Rozcestník stojící na křižovatce místních komunikací v Bítouchově ukazuje dva směry červené turistické trasy a také žlutou trasu, která zde má svůj počátek a směřuje odtud pod vrchol kopce Medenec k rozcestí Morava, přičemž spojuje několik přírodních vyhlídek. Této žlutě značené trase se také říká Kamenického stezka (Jan Kamenický se narodil v Semilech 15. 2. 1876 - byl to…