Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Vysoké Tatry (oblast) - Soutěžní výlety (10)

Zubačka Štrba --- Štrbské pleso - Slovensko
Technická památka
Kam a za čím jedeme? Do Vysokých Tater na Zubačku Štrba - Štrbské Pleso  .   Technické parametry: Nová ozubnicová dráha po přestavbě ozubnicového systému a elektrizaci byla otevřena 12.února 1970 těsně před ko…
Výstup na Kriváň
Tipy na výlet
Kriváň tyčící se do výšky 2.494 metry nad mořem je jedním z nejvyšších vrcholů Slovenska. Nachází se v západní části Vysokých Tater. Od Západních Tater ho odděluje Kôprová dolina. První oficiálně doložený výstup n…
Vysoké Tatry - Zelené pleso
Tipy na výlet
Jedeme tatranskou "električkou" ze Starého Smokovce do Tatranské Lomnice a odtud k Zelenému plesu. Jdeme se pokochat krásou Zeleného plesa, které se nachází ve Vysokých Tatrách. Výlet jsme podnikli v červnu 2009,…
Z Hrebienka na Studenovodské vodopády a späť – okruh
Tipy na výlet
Zo Starého Smokovca lanovkou na Hrebienok. Z Hrebienka po červenej  až po rázcestie Nad Reinerovou ch. Odtiaľ po modrej k Vodopádu Studeného potoka. Tam sme sa napojili na zelenú, ktorá nás doviedla späť na Hrebienok.   Išli sme ku krásnym vodopádom v srdci Vysokých Tatier. Okruh sa dá obehnúť za hodinu až hodinu a pol, my sme z toho s 2 malými deťmi mali takmer celodenný výlet. Z lanovky nás na Hrebienku vystúpilo len pá…
více »
Štrbské Pleso a Štrbské pleso.
Tipy na výlet
  Vysoké Tatry mají mnoho lákadel pro všechny typy turistů. Nabízí se ale i otázka, kde jsou hranice, které z pohledu výstavby různých objektů, nemá a vlastně nesmí být překročena. Mám – li být upřímný, má posled…
K Popradskému plesu
Tipy na výlet
''Električkou''z Popradu nebo Tatranské Lomnice pojedeme do zastávky Popradské pleso,zastávka je na znameni,jinak električka tuto zastávku projíždi.vydáme se po modré značce po které vede i cykloturistická a lyžařská trasa.Asi po hodině dojdeme k Rozcestí na Symbolický cintorín.Zde se dáme po žlute značce přes cintorín a za 20 minut jsme u Popradského plesa(1500m)Zde si mužeme…
Téryho chata
Tipy na výlet
20.8.2007 Na tento den jsme naplánovali trošku náročnější výstup na Teryho chatu. Jeli jsme zubačkou z Tatranské Štrby v 8 hodin na Štrbské Pleso, kde jsme ihned přestoupili na električku do Starého Smokovce, kam …
Rysy 2499 m n.m.
Tipy na výlet
19. července 2006 Na tento den jsme si naplánovali celodenní výlet, a to Výstup na Rysy - 2499 m n.m. Autem jsme dojeli na Štrbské Pleso, odkud vycházíme v 8:30 směrem K Popradskému plesu po červeně značené cestě.…
Velký Kriván 1709 m.n.m.
Cestopisy
Vstával jsem ve čtyři ráno, sbalil jsem si jakés takés věci na cestu a vyrazil jsem, bylo právě 28.8.2008, tedy bylo po ránu docela zima a já jsem měl na sobě pouze krátké kratase a tričko. Autobus ze Zlína měl …
Starý Smokovec
Cestopisy
Cesta do Tater začala kupodivu půlhodinovým zpožděním vlaku. To nám ale celkem vyhovovalo, protože jsme doma zapoměli jízdní řád tatranských električek, který se později ukázal jako…