Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Liberecký kraj (kraj) - Turistické cíle (16)

Rozcestí Lemberk (zám.)
Rozcestí
Rozcestím u zámku Lemberk prochází dvě turistické trasy a mezinárodní NS Lužické a Žitavské hory.Zelená TZ vás západním směrem dovede do Jablonného v Podještědí a do Kunratic u Cvikova. Dále pak do Cvikova a Nového Boru. Ve směru severovýchodním vás pak nasměruje přes Lvovou do Hrádku nad Nisou.Žlutá TZ v severním směru končí u rozcestí Pod liščí horou. Ve směru jižním končí v …
Okna - ž.st. (rozcestí)
Rozcestí
Toto rozcestí je výchozím bodem dvou turistických tras.Zelená TZ vás dovede do čtyři kilometry vzdálené obce Bezděz, nad níž se tyčí stejnojmenný hrad.Žlutá TZ vás pak nasměruje přes Žďárský les a chatovou osadu Pankrác do Bělé pod Bezdězem. Celková délka trasy je 12 km.Rozcestím prochází i cyklotrasa 0014, která vede z Nosálova, přes Bezdědice, osadu Pankrác a Okna až do Doks.
Krompach - rozcestí
Rozcestí
Turistické rozcestí Krompach nám ukazuje trasy do pěti směrů. Červená TZ nás ve východním směru povede kol čtyřista let starého "Tisíciletého tisu" na 750 m vysoký vrch Hvozd.  Ve směru západním se po červené TZ dostaneme přes Dolní Světlou na nejvyšší vrchol, 793 m vysoký, Luž. Zelená TZ  nás přivede v severním směru na hraniční přechod Krompach/Jonsdorf. Budeme-li držet…
Turistické rozcestí Lomnice nad Popelkou, U obory
Rozcestí
Turistické rozcestí leží na místní silnici z Lomnice nad Popelkou na Chlum a Tábor. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená SV směrem - Lomnice nad Popelkou, Libštát, Mříčná, Jilemnice, Benecko červená J směrem - Tábor, Kyje, Železnice, Valdice, Jičín žlutá SZ směrem - Košov, prameny Cidliny, Allainova věž, Kyje
Půjčovna kol Českých drah - Česká Lípa
Půjčovna kol
Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dě…
Půjčovna kol Českých drah - Mimoň
Půjčovna kol Českých drah - Doksy
Rozcestí Český Dub
Rozcestí
Turistický rozcestník v centru Českého Dubu na náměstí Bedřicha Smetany upřesňuje směry několika turisticky značených tras. Přes náměstí Bedřicha Smetany prochází červeně značená turistická trasa, která sem směřuje od severu od Ještědu a pokračuje dál na jihovýchod až k zámku Sychrov. Modrá, zelená a žlutá turistická trasa mají na náměstí Bedřicha Smetany v Českém Dubu svůj počátek. Modrá trasa odtud míří přes Letařovice, S…
Rozcestí Pod Čertovou zdí
Rozcestí
Rozcestník turistických cest s názvem Pod Čertovou zdí nalezneme v místě, kde se na hlavní silnici vedoucí ze Starého Dubu do Osečné napojuje odbočka na Smržov. Na rozcestí Pod Čertovou zdí se protíná žlutá a modrá turistická trasa. Žlutě značená cesta přichází přes Malý Dub z Českého Dubu a pokračuje severozápadním směrem do Osečné, kde na náměstí u kostela svatého Víta žluté značení končí. Modrá značka k rozcestí Pod Čert…
Rozcestí Zahrádky - zámek
Rozcestí
Rozcestí značené jako Zahrádky - zámek se nachází při silnici v centru obce před parkem u vstupní brány do areálu zámku. Je označeno turistickým rozcestníkem, který ukazuje směry několika značených tras. Prochází tudy červená turistická trasa, která je v tomto úseku známá jako Máchova cesta a je také součástí mezinárodní evropské dálkové cesty E10 Baltské moře - Gibraltar (tato trasa je značena symbolem E10 v hrotu směrovýc…
Rozcestí Čermákovy Rovně
Rozcestí
U křižovatky silnic na Vysoké, Příchovice a Paseky nad Jizerou stojí turistický rozcestník s označením Čermákovy Rovně, který zde upřesňuje směr procházející žluté turistické trasy a cyklotras č. 4170 a 3018. Žlutá trasa přichází na Čermákovy Rovně od údolí řeky Jizery z Jablonce nad Jizerou a směřuje dál na Příchovice k horské chatě Hvězda.
Rozcestí Dolní Rokytnice
Rozcestí
V údolí řeky Jizery na křižovatce silnice č. 14 a odbočky do horského městečka Rokytnice nad Jizerou stojí u benzínové pumpy turistický rozcestník označující směry žlutě značené trasy, která tudy prochází. Tato trasa má svůj počátek na protějším břehu řeky u rozcestí Zadní Blansko. Přes rozcestí v Dolní Rokytnici směřuje žlutá trasa z údolí do kopců na Studenov, Rýžoviště a…
Rozcestí Bítouchov
Rozcestí
Rozcestník stojící na křižovatce místních komunikací v Bítouchově ukazuje dva směry červené turistické trasy a také žlutou trasu, která zde má svůj počátek a směřuje odtud pod vrchol kopce Medenec k rozcestí Morava, přičemž spojuje několik přírodních vyhlídek. Této žlutě značené trase se také říká Kamenického stezka (Jan Kamenický se narodil v Semilech 15. 2. 1876 - byl to…
Rozcestí Kalich - modlitebna
Rozcestí
Rozcestník stojí několik metrů od přírodní svatyně Kalich - modlitebny, která v protireformační době sloužila k tajným bohoslužbám českých bratří. Prochází tudy dvě turistické trasy, modrá a žlutá. Modrá turistická značka přichází od bývalého přírodního divadla nad Besedicemi a směřuje dál k Rozcestí U Tůňky. Žlutá značka tu značí turistický okruh, který tudy prochází a je…
Rozcestí Sokol
Rozcestí
Rozcestník se nachází na vrcholu kopce Sokol (563 m.n.m.) hned u vyhlídky na Suché skály. Prochází tudy žlutě značený turistický okruh, který je dlouhý 4,5 km a propojuje zdejší skalní prostupy a vyhlídky. Tento turistický okruh vedoucí z Besedic přes Kalich a Chléviště byl slavnostně otevřen 25. září 1935 (tehdy ještě červeně značený) pod názvem Turistická stezka Dr. Edvarda…
Rozcestí Nová Louka
Rozcestí
Rozcestník na Nové Louce je asi 150m od Loveckého zámečku Navá Louka a směrovky ukazují do osmi směrů. Po modré značce na Blatný rybník, Kristiánov a Smědavu - opačným směrem ke Gregorovu kříži, přehradě Bedřichov a…