Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Turistické rozcestí Hornek-vyhlídka

Turistické cíle Výletní místa a parky Rozcestí

Turistické rozcestí Hornek-vyhlídka  • Foto: pasatur

Turistické rozcestí se nachází v lese na okraji přírodní rezervace Velký Hornek. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta a začínají zde zeleně značená cesta a žlutě značená odbočka. Žlutá značka směřuje jedním směrem k rybníku pod Hornekem k rozcestí Říčky-koupaliště a dále pokračuje údolím Říčky k Muchově boudě a potom do Líšně ke hřbitovu na MHD. Opačným směrem vede k rozcestí Kopaniny a pak k rozcestí Šumbera a přes Hádeckou náhorní planinu kolem vysílače Hády a hotelu Velká Klajdovka dorazí na okraj Líšně k MHD. Zelená značka pak vytváří krátkou spojku lesním celkem Anaklety a končí v Líšni u hřbitova na MHD. Poslední směr je odbočka k idilické vyhlídce na skalách uprostřed rezervace Velký Hornek.

Turistická mapy: KČT 1:50 000 č.86 Okolí Brna-Moravský kras/E1, GOL 1:25 000 Moravský kras (2014)