Na soutěžním výletu potvrdíte návštěvu  →  Získáte soutěžní body  →  Za body si vybíráte odměnu

Turistické rozcestí  Strom (Ostrá horka)
www.turistikaprozivot.cz
Turistické rozcestí Strom (Ostrá horka)
Rozcestí
Rozcestí se nachází na výrazné vyvýšenině Strom nad brněnskou čtvrtí Soběšice, na které dnes stojí kovová rozhledna zvaná Ostrá horka. Kolem prochází žlutě značená turistická cesta. Jedním…
Turistické rozcestí Kohoutovická baba
Rozcestí
Nachází se v lesním celku poblíž vrcholové kóty Kohoutovická baba (415,1 m) poblíž ní stojí zdejší vodojem. U křižovatky zdejších lesních cest se nachází upravené místo s lavičkami a pomník Františka Bašného. Zde na rozcestí se křížují dvě turisticky značené pěší trasy. A to zelená a žlutá. Zelená vede jedním směrem do Kohoutovic k Zastávce MHD Jírovcova a pokračuje p…
více »
Turistické rozcestí Melatín II.
Rozcestí
Turistické rozcestí Melatín II. se nachází asi 150 m proti proudu potoka Melatín od rozcestí Melatín I., které jsem popsal zde : https://www.turistika.cz/mista/turisticke-rozcesti-melatin-i Rozcestí I a II  nelze…
Turistické rozcestí Žebětín-náměstí
Rozcestí
Nachází se v brněnské městské části Žebětín na hlavním Křivánkově náměstí u rohu hasičské zbrojnice a poblíž autobusové zastávky. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta a začíná zde i modrá značka. Žlutá vede jedním směrem do Podkomorských lesú k rozcestí Stinská, k Podkomorské myslivně a dále pak do Veverských Knínic a Javůrku. Opačným směrem pak lesem k okraji Masarykova okruhu, údolím …
Turistické rozcestí Hornek-vyhlídka
Rozcestí
Turistické rozcestí se nachází v lese na okraji přírodní rezervace Velký Hornek. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta a začínají zde zeleně značená cesta a žlutě značená odbočka. Žlutá značka směřuje jedním směrem k rybníku pod Hornekem  k rozcestí Říčky-koupaliště a dále pokračuje údolím Říčky k Muchově boudě a potom do Líšně ke hřbitovu na MHD. Opačným směrem vede k…
Rozcestí Nad Cihelnou
Rozcestí
Rozcestí Nad Cihelnou leží na křižovatce státní silnice Brno Obřany - Bílovice nad Svitavou asi 1 km za koncem čtvrti Obřany, po vyjetí na kopec. Po žluté značce se sem dostaneme od konečné tramvaje v Obřanech ( 2…